17 Ağustos 2011 Çarşamba

Otomatik Backlink - Auto Backlink - İstediğiniz Kadar Backlink Kazanın

Bugün internette dolaşırken çok güzel bir site buldum.Sitem için backlink çalışması yapmak istiyordum.Elimde para olmadığı için ücretsiz olarak yapmam gerekti.Otomatik backlink diye arattırdım ve çok güzel siteler buldum.Sizlerde vereceğim site adresleri ile bu sitelere girerek ücretsiz olarak backlink kazanabilirsiniz.
Site yeni açılan bir site.Forumlarda tanıtımı yapılıyordu.Denedim, çok güzel çalışıyor.İstediğiniz kadar Backlinki bot otomatik olarak size kazandırıyor.Siz ne kadar backlink ekleteceğinizi seçmeniz ve site adresinizi yazmanız yeterli.Gerisi bota kalıyor.Buyrun sizde inceleyin.
Otomatik Backlink - Auto Backlink Tıkla !

4 yorum:

  1. off çok güzel bir sistemmiş beleşten backlink

    YanıtlaSil
  2. siteme 2523 tane yaptırdım :) inşallah işe yarar

    YanıtlaSil
  3. damsız adlı kardeş bir günde siteye o kadar çok yapılır siteyi batıracaksın.Günde 50 tane falan yap. bi kerede 2500 tane yaparsan bunu google çakar :)

    YanıtlaSil
  4. Evet arkadaş doğru söylüyor.Siteye bir kerede o kadar yüklenmemelisiniz.

    YanıtlaSil

Aşağıdaki Yorum Formundan Bu Konuya YORUM YAZ :)
Yorum Yazabilmeniz için Yorumlama Biçiminden 'Anonim' biçimini seçin.