17 Ağustos 2011 Çarşamba

Bir Siteye Günlük Kaç Yazı Yazılmalıdır ? Siteye Günlük Kaç Konu Girilmelidir ?

Sitelerinizin Google tarafından sevilmesi çok önemlidir.Bir site yeni açıldığında bir günde 50-60 konu girilirse site Google tarafından spam olarak kaydedilir ve bir daha Google tarafından sevilmez.Google tarafından sevilmemek demek hit kazanamayacağınız anlamına gelir.Peki Google' ın bizi sevmesi için sitemize günde kaç yazı yazmalıyız ?
Site yeni açıldığında, günlük girilen yazı sayısı 5 ile 10' u geçmemelidir.Aksi taktirde Google tarafından spam olarak algılanabilirsiniz.
Sitenin açılmasından 2-3 Ay Sonra, günlük girilen yazı sayısını artırabilirsiniz.Artık 20 ile 30 arasında yazıyı günlük olarak sitenize girebilirsiniz fakat fazla abartmamak şartı ile.
Sitenin açılmasından 1 Yıl sonra, siteniz gelişmiştir ve siteniz hitlenmiştir.Bundan sonra günlük 50 yazıya kadar girebilirsiniz.
NOT :Sitenizin Google tarafından sevilmesi için özgün yazılar girmek zorundasınız.Bir yıllık siteye her gün 50 tane çalıntı yazı girerseniz bunun size hiç bir faydası olmaz.Size tavsiyem yazılarınızı kendiniz yazın, yazamıyorsanız yazmadan önce internetten bir araştırma yapın edindiğiniz bilgilere göre yazın.
Örnek :Ben siteme günlük en fazla 5 yazı girdim.Sitem açılalı neredeyse 1 yıl olucak.Düzenli olarak girip yazı yazamadığım için ayda en fazla 30 tane yazabiliyorum.Fakat Google sitemi çok seviyor, bende Google' ı çok seviyorum.Beni hep üst sıralarda gösteriyor.
Bu yazı tamamen kendime aittir.Yazan : Berk Bayar

8 yorum:

  1. Sağol kardeş çok güzel bir makale olmuş.Başından sonuna kadar okudum.Senin sayende sitelerimiz çok daha fazla gelişicek.Yardımların için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. bende siteme günlük en fazla 5 yazı giriyorum çünkü google böyle siteleri çok seviyooo yaşasın :)

    YanıtlaSil
  3. benim forum sitem var her gün siteme en az 500 konu çekiyom hiç bişey olmuyor

    YanıtlaSil
  4. Forum farklıdır. Arkadaşın siteden bahsettiği blog sistemidir.

    YanıtlaSil
  5. Ne alakası var arkadaşlar günlük yazı sayısı ile Google'ın sitenizi sevmesi arasında?

    Bırakın böyle kulaktan dolma bilgilerle bir yere gelinmez.

    Öncelikle Google'ın felsefesini iyi özümsemek gerekiyor bu noktada.

    Google ne istiyor? Bilgi.

    O halde özgün olarak yazmış olduğunuz bir bilgiyi Google neden spam olarak algılasın ki?

    Biraz mantıklı düşünün lütfen.

    Diyelim ben bir site açtım ve beş adet yazı girdim. Ziyaretçi geldiğinde demeyecek mi bu nasıl site böyle yazı yok içinde diye? Diyecek ve belkide bir daha gelmeyecek.

    Yazabildiğiniz kadar yazın. Özgün olması yeterlidir.

    Önüne gelen seocu olursa olacağı bu tabi.

    YanıtlaSil
  6. 27 şubat saat 02.20 de yazan arkadaşa kısmen katılıyorum.İçerik özgün olduktan sonra istersen günde milyon tane gir.Bu aslında Google tarafından daha sevilir bir durum olacaktır.Çünkü Google kendine diyecek bu adam bayağı bir üretken.Sürekli içerik ekliyor hem de özgün.Hem arkadaşlar olayın mantığını şöyle düşünün:
    Haber siteleri günde ortalama kaç haber giriyor?Yüzlerce.
    Peki Google tarafından spam olarak algılanıyor mu? Hayır.
    Bu siteler sıralamada bir değer kaybediyor mu? Hayır, tam aksine ilk sıralarda bile çıkabiliyorlar.
    Öyleyse özgün içerik girmenin bir kısıtlamasının olması bence de çok saçma.
    Ama yine de makaleyi yazan arkadaşa teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. google herşeyden önce sizi diğer sitelerle karşılaştırıyor.. o yüzden yazığınız konular ve websitesinin içerinin diğer web siteleri ile olan rekabetinin de önemli olduğunu unutmamak gerekir..

    YanıtlaSil
  8. 3 yıllık site için kategorize edilmiş 1 günlük toplma 15 içerik girlse ne gibi zararı olur yada faydası cevaplarsanı sevinirim.

    YanıtlaSil

Aşağıdaki Yorum Formundan Bu Konuya YORUM YAZ :)
Yorum Yazabilmeniz için Yorumlama Biçiminden 'Anonim' biçimini seçin.